Supervīzija
Supervīzija ir refleksijas metode. Tā ir atbalstoša un konsultatīva pieeja jautājumos, kas saistīti ar darbu un profesionālo darbību. Supervīzija ir profesionālās prakses un attīstības veicināšanas process.
Supervīzijas procesā supervizors un klients kopā apspriež un analizē klienta darbu, klienta attiecības ar klientiem, lēmumu pieņemšanas procesus un citus ar profesionālās prakses saistītos jautājumus un izaicinājumus. Supervizors var sniegt atbalstu, konsultēt, dot padomus un izmantot dažādas metodes un tehnikas, lai palīdzētu klientam izprast sevi un savu darbu, labāk attīstīties profesionāli.
Supervīzija ir gan procesuāls, gan attiecību veidošanas process, kas ietver uzticību, atklātību, cieņu un savstarpēju saprašanos starp supervizoru un klientu. Tā ir svarīga profesionālās attīstības un labas prakses uzturēšanas sastāvdaļa, nodrošinot iespēju reflektēt, mācīties no pieredzes.
- Personīgo robežu apzināšanās
- Attiecību un sadarbības stiprināšana/veidošana ar kolēģiem, klientiem
- Dažādas darba stratēģija
- Stresa ietekmes, izdegšanas mazināšana
- Jaunu prasmju apgūšana
- Pamatprasmju pilnveidošana
- Dzīves balansa saglabāšana
- Karjeras attīstība un plānošana
-
Atbalsts profesionālajā izaugsmē
- Komandas attīstība
- Personīgās atbildības veicināšana
- Empātijas un sapratnes attīstība
- Savstarpējā mācīšanās
- Konfliktu risināšana
- Līdzsvara saglabāšana
- Profesionālās identitātes stiprināšana
- Līderības attīstība
- Personīgās attīstības plānošana
- Darba priekšrocību un izaicinājumu izvērtēšana
- Motivācijas stiprināšana
- Redzes loka paplašināšana
- Pašrefleksijas veidošana